Gratis Tilbudsskabeloner
1. Tilbudsskabeloner til PDF
2. Tilbudsskabeloner til HTML
3. Tilbudsskabeloner til Word / Google docs
4. Tilbudsskabeloner til Excel / Google sheets
1. Tilbudsskabeloner til PDF:
TILBUD SKABELON (pdf)2. Tilbudsskabeloner til HTML:
3. Tilbudsskabeloner til Word / Google docs:
TILBUDSSKABELON (word) SKRIFTLIGT TILBUD SKABELON (word) TILBUDS SKABELON (word) TILBUDSLISTE SKABELON (word) TILBUDSSKABELON DOC (word)4. Tilbudsskabeloner til Excel / Google sheets:
TILBUD EKSEMPEL (excel) TILBUDSSKABELON XLS (excel) SKABELON TIL UDARBEJDELSE AF TILBUD (excel) TILBUDSGIVNING SKABELON (excel) KONSULENT TILBUDSSKABELON (excel)VELKOMMEN TIL VORES SIDE MED GRATIS TILBUDSSKABELONER
Her kan du få 11 gratis tilbudsskabeloner i formaterne PDF, Excel, Word og Google docs/ark. Alle skabelonerne kan downloades, redigeres og personliggøres.
Hvad er en tilbudsskabelon?
En tilbudsskabelon er et standardlayout, der indeholder oplysninger på en praktisk og struktureret måde. Tilbudsskabelonen kan bruges som et referencedokument til at generere pristilbud. Generelt indeholder tilbudsskabelonen følgende væsentlige elementer:
- “Tilbud“ titlen
- Dato for udstedelse
- Udløbsdato
- Tilbudsnummer
- Oplysninger om din virksomhed
- Oplysninger om din kunde
- Produkter og tjenesteydelser
- Rabatter
- Priser
- MOMS
- Betalingsbetingelser
Sådan udarbejdes en tilbudsskabelon
- 1. Vælg en tilbudsskabelon
- 2. Download den
- 3. RUdskift logoet
- 4. Udfyld dine virksomhedsdata
Sådan udarbejdes en tilbudsskabelon til Excel og Google Sheets
- 1. Vælg en tilbudsskabelon markeret som "Excel / ark"
- 2. Download den
- 3. Udskift logoet
- 4. Udfyld dine virksomhedsdata
Sådan udarbejdes en tilbudsskabelon til Word og Google Docs
- 1. Vælg en tilbudsskabelon markeret som “Word / docs“
- 2. Download den
- 3. Udskift logoet
- 4. Udfyld dine virksomhedsdata
Hvad er den bedste gratis tilbudsskabelon?
Vi anbefaler, at du bruger vores gratis PDF-tilbudsskabelon , da det er vores mest populære pristilbudsskabelon. Den bedste måde at generere og administrere dine pristilbud på er at bruge vores enkle software til pristilbud og fakturering. Alternativt kan du bruge en PDF-editor til at udfylde tilbudsskabelonen manuelt.
Fordele ved at bruge en professionel tilbudsskabelon
Et tilbud er et professionelt udarbejdet dokument, der viser et skøn over de samlede omkostninger for de ydelser, du foreslår at levere.Den er ideel til at sende et tilbud til dine potentielle kunder. Personer eller brands, der har brug for dine tjenester, vil overveje dit tilbud, fordi det afslører omkostningerne ved at bruge dine tjenester.
I stedet for at afgive løfter om at levere et fremragende stykke arbejde, er det at sende dine kunder et tilbud et proaktivt skridt, der overbeviser kunden om, at du er klar til at begynde at arbejde på projektet.
Vedrørende et tilbud som et juridisk bindende dokument, der angiver en aftale om et budget til at udføre kontrakten, er dit tilbud på opgaven først gældende, når kunden godkender det. Det er derfor vigtigt, at du bruger en professionel tilbudsskabelon, der giver din potentielle kunde et godt indtryk af dine ydelser.
Hvad er funktionerne i en tilbudsskabelon?
Alle typer virksomheder har brug for en professionel tilbudsskabelon. Det er muligt at sende dine kunder et overslag over projektets omkostninger, fordi tilbudsskabeloner kan tilpasses, så de passer til den type job, du byder på.Her er de grundlæggende funktioner i en professionel tilbudsskabelon:
Brandingfunktioner, der kan tilpasses
En god tilbudsskabelon bør kunne tilpasses, så den indeholder dit brand- eller virksomhedslogo. På denne måde kan din potentielle kunde nemt identificere tilbuddet som dit.Produktliste
Tilbudsskabeloner bør også indeholde en kolonne, hvor de involverede produkter eller tjenester kan være udspecificeret. Du bør også være i stand til at angive mængden af produkter og enhedspriser på en tilbudsskabelon, hvis det er nødvendigt.Samlede omkostninger
Dette er en anden vigtig funktion ved tilbudsskabelonen. Din kunde kan hurtigt se, om dine tjenester er overkommelige ved at se de samlede estimerede omkostninger.
Fordele ved at bruge en professionel tilbudsskabelon
Her er de vigtigste grunde til at du bør have en tilbudsskabelon;Gør et godt indtryk
At sende et fremragende udarbejdet tilbud ved hjælp af en skabelon er professionelt. Det gør, at kunderne får et godt førstehåndsindtryk. Vi ved alle, at kunder kan lide at arbejde med organiserede virksomheder.Gennemsigtighed i handlen
En professionel tilbudsskabelon giver klarhed, fordi det oprettede dokument afslører alt om projektets budget. Brug af en professionel tilbudsskabelon er en glimrende måde at vinde din kundes tillid og konvertere dem til tilbagevendende kunder.Høj acceptrate
Der er større chancer for at lukke handlen, når du sender dine kunder et professionelt tilbud ved hjælp af en fremragende skabelon.
Dette er hvad der sker; din kunde får nok information, præsenteret på dit tilbud, til at træffe en hurtig beslutning. De kan hurtigt se, om budgettet er acceptabelt og godkende.
Vær opmærksom på, at kontrakten for opgaven først er gældende, når din kunde godkender dit tilbud. Efter godkendelse bliver det tilbud, du har sendt, en del af kontraktaftalen.Ingen advokatomkostninger
Du kan undgå de høje omkostninger til advokater, når du sikrer en kontrakt ved at bruge en professionel tilbudsskabelon. Det er et værktøj, der giver dig mulighed for selvstændigt at sende estimerede omkostninger på et job, tilbuddet bliver juridisk bindende, når din kunde godkender det.
1. Tilbudsskabeloner til PDF
2. Tilbudsskabeloner til HTML
3. Tilbudsskabeloner til Word / Google docs
4. Tilbudsskabeloner til Excel / Google sheets